Please rotate your device
We don't support landscape mode yet. Please go back to portrait mode for the best experience.

Koszty i sposoby dostawy

Sposoby, ceny, terminy oraz warunki dostawy towarów w sklepie iPicasso.pl

Ogólne informacje dotyczące terminów, rodzajów i kosztów przesyłki przedstawione są w tabeli:

*- tabela przedstawia standardowy czas wysyłki oraz dostarczenia zamówień. Możliwe są odchylenia od określonych terminów. W większości przypadków wszystkie zamówienia są przygotowywane, potwierdzane i wysyłane w godzinach pracy w ciągu 24 godzin od momentu otrzymania Zamówienia i dostarczane są następnego dnia roboczego po wysłaniu przesyłki.

Wyjaśnienia do tabeli. Ogólne warunki wysyłki i dostawy:

  1. Wszystkie ceny zawierają podatek VAT.
  2. Dostawa jest bezpłatna w całej Polsce przy kwocie zamówienia 130 zł i wyżej.
  3. Dla wysyłki i dostawy akceptowane są przetworzone i potwierdzone przez sprzedawcę zamówienia. Szczegółowe informacje na temat procedury przetwarzania zamówienia są tutaj.
  4. Standardowy czas przetwarzania i potwierdzania natychmiast opłaconych po zarejestrowaniu zamówień oraz zamówień, za które opłata jest realizowana w momencie dostawy, wynosi 1-3 godziny (w godzinach pracy Sprzedawcy).
  5. Czas przetwarzania i potwierdzania zamówień mogą zostać przedłużone o czas wymagany dla:
    • Potwierdzenia faktu zapłaty za Towar;
    • Dostarczenia brakujących w zamówieniu Towarów do magazynu Sprzedawcy.
  6. Jeżeli w Zamówieniu Klienta znajdują się towary o różnych terminach wysyłki, oznacza to, że termin wysyłki całego Zamówienia określa się terminem wysyłki towaru z najdłuższym czasem wysyłki.
  7. Całkowity czas otrzymania zamówienia przez Klienta = Czas przygotowania i wysyłki + Czas dostawy
  8. Czas przygotowania i wysyłki – jest to czas od momentu otrzymania zamówienia przez Sprzedawcę do momentu przekazania zamówienia firmie kurjerskiej dla dostawy. W tym okresie Sprzedawca przetwarza, potwierdza, uzupełnia zamówienie i przekazuje go firmie kurjerskiej.

      Jeżeli sprzedawca potwierdza zamówienie w dniu roboczym przed godziną 12:00,  zamówienie zostanie wysłane w tym samym dniu; Jeżeli po 12:00 – zamówienie zostanie wysłane w następnym dniu roboczym.

      Wysyłka odbywa się codziennie od poniedziałku do piątku. 

  9. Czas dostawy – jest to faktyczny czas dostawy towaru od momentu przekazania towaru firmie kurierskiej do momentu otrzymania towaru przez Klienta.

Standardowy czas dostawy – w następnym dniu roboczym po wysyłce w przedziale od 9:00 do 20:00 (najczęściej przedział czasowy odbioru wynosi od 10:00 do 16:00). 

W godzinach szczytu (Święta Państwowe, Boże Narodzenie) lub w przypadku siły wyższej (wypadki drogowe, korki, trudne warunki atmosferyczne) czas dostawy może wzrosnąć o 1-2 dni roboczych.

Czas dostawy poza granicami Polski wynosi od 2 dni roboczych i jest podany w momencie składania zamówienia.

  10. Przed dostawą kurier powiadamia Klienta pocztą elektroniczną o przewidywanym czasie dostawy. W przypadku niemożliwości otrzymania zamówienia w określonym czasie, Klient posiada możliwość jednorazowej nieodpłatnej zmiany czasu dostawy zamówienia.

Bez względu na wybrany sposób dostawy i kwoty zamówienia dołożymy wszelkich starań, żeby zamówiony towar był dostarczony w jak najkrótszym czasie!

Proces dostawy, dostarczenie zamówienia Klientowi

Warunki dostawy: 

Przed dostarczeniem przesyłki kurier wysyła wiadomość pocztą elektroniczną, w którym informuje o przewidywanym terminie dostawy. Jeżeli z jakiegoś powodu Klient nie będzie mógł odebrać przesyłke w czasie określonym w powiadomieniu, Klient może skontaktować się z dyspozytorem usługi DPD za pomocą strony internetowej https://www.dpd.com.pl/ lub bezpośrednio z kurierem i zmienić czas dostawy na inny termin. 

Przy otrzymaniu towaru:

  • Jeżeli przesyłka zakłada zapłatę przy odbiorze, Klient musi przygotować gotówkę bez reszty, która dokładnie odpowiada kwocie zamówienia. Jeżeli Klient nie ma wymaganej kwoty bez reszty, transakcja może nie nastąpić z powodu braku możliwości wydać reszte (kurier nie jest zobowiązany do noszenia przy sobie gotówki);
  • Opłacić dostarczony towar;
  • Jeśli towar został opłacony do momentu dostawy, to trzeba się podpisać po otrzymaniu przesyłki;
  • Obowiązkowo trzeba sprawdzić przesyłkę w obecności kuriera:
  1. Najpierw trzeba sprawdzić przesyłkę wizualnie. Trzeba się upewnić, że opakowanie nie jest uszkodzone, paczka nie ma żadnych uszkodzeń i nie jest otwarta;
  2. Po otwarciu paczki trzeba się upewnić, że ona zawiera dokładnie ten produkt, który był zamówiony: w odpowiedniej ilości i niezbędnym zestawie;
  3. Trzeba sprawdzić towar i upewnić się, że nie ma on widocznych uszkodzeń lub wad.

Państwo już są przekonani, że z towarem wszystko jest dobrze oraz dostarczone zostało dokładnie to co było zamówione? Doskonale, cieszymy się i dziękujemy za zakup w sklepie internetowym iPicasso.pl. Życzymy przyjemnego wykorzystania towarów i czekami na kolejne zakupy w naszym sklepie internetowym!

W sytuacju jeżeli coś jest nie tak:

Jeżeli przesyłka nie jest zgodna z zamówieniem i macie Państwo pretensje do towaru (ilość/jakość/zgodność z zamówieniem), opakowanie jest uszkodzone lub otwarte, wygląd towaru posiada uszkodzenia, trzeba ZAŻĄDAĆ od kuriera protokół dotyczący wad i W OBECNOŚCI kuriera trzeba zapisać wszystkie skargi, uwagi oraz znalezione braki. Protokół ze skargą powinien być podpisany w obecności i razem z kurierem! Protokół podpisany przez Klienta i kuriera będzie podstawą do dalszych reklamacji i zwrotu pieniędzy za towar i przesyłke. Istnienie takiego protokołu znacznie przyśpieszy i uprości proces rozpatrywania reklamacji i będzie stanowiło dowód wad i braków, które zostały opisane w protokole. Po wypełnieniu protokołu Klient musi niezwłocznie powiadomić Sprzedawcę o problemie z zamówieniem.

 W przypadku problemów z zamówieniem i po sporządzeniu protokołu szkody Klient ma prawo do odmowy odbioru towaru, zażądać zwrot pieniędzy oraz wysłać towar do zwrotu i na koszt sklepu.

Należy zwrócić uwagę: odbiór towaru przez Klienta i brak zastrzeżeń do towaru w momencie odbioru i w obecności kuriera oznacza, że towar został odebrany bez żadnych zastrzerzeń na temat wyglądy oraz ilości i Sprzedawca w całości wypełnił swoje zobowiązania. Od tej chwili ryzyko przypadkowego zniszczenia, uszkodzenia lub utraty towaru całkowicie zastanie przeniesione na odpowiedziałność Klienta.

Sprzedawca i firma kurierska nie będą akceptować skarg dotyczących wyglądu oraz ilości towaru, które zostały dokonane po otrzymaniu towaru i nie zostały zapisane w specjalnym protokole w obecności kuriera i podpisanego przez niego.

Szanowny Kliencie!  Aby uniknąć nieporozumień oraz sytuacji konfliktowych, należy uważnie traktować proces przyjmowania towaru i przestrzegać wszystkich powyższych zaleceń.

Życzymy przyjemnych zakupów!

Dostawa towarów poza Polską jest płatna i nie zależy od kwoty zamówienia. 

Sposób wysyłki: Kurier DPD.

Ogólne informacje o terminach, rodzajach i kosztach dostawy przedstawiono w tabeli:

*   Wszystkie terminy przygotowania, wysyłki i dostawy realizowane są w dni robocze.

**  Dostawa w Niemczech nie jest realizowana w Büsingen.

*** Koszt dostawy zwiększa się o zaznaczoną w tabeli kwotę w przypadku, jeżeli kod pocztowy zaznaczony w adresie dostawy znajduje się w liście kodów pocztowych, która przedstawiona jest w Tabeli kodów pocztowych. Kody podane w tabeli określają wybrane wyspy lub miejsca położone na terenach odległych.

****  Dostawa nie jest realizowana w Campione d’Italia, Livigno.

Tabela kodów pocztowych

Wyjaśnienia do tabeli. Ogólne warunki wysyłki i dostawy:

1) Dla wysyłki i dostawy akceptowane są przetworzone i potwierdzone przez sprzedawcę zamówienia po przedwstępnej 100% zapłacie od nabywcy. Szczegółowe informacje na temat procedury przetwarzania zamówienia są tutaj

2) Standardowy czas przetwarzania i potwierdzania natychmiast opłaconych po zarejestrowaniu zamówień wynosi 1-3 godziny (w godzinach pracy Sprzedawcy). 

3) Czas przetwarzania i potwierdzania zamówień mogą zostać przedłużone o czas wymagany dla:

• Potwierdzenia faktu zapłaty za Towar

• Dostarczenia brakujących w zamówieniu Towarów do magazynu Sprzedawcy

4) Jeżeli w Zamówieniu Klienta znajdują się towary o różnych terminach wysyłki, oznacza to, że termin wysyłki całego Zamówienia określa się terminem wysyłki towaru z najdłuższym czasem wysyłki.

5) Całkowity czas otrzymania zamówienia przez Klienta= Czas przygotowania i wysyłki + Czas dostawy.

6) Czas przygotowania i wysyłki – jest to czas od momentu otrzymania zamówienia przez Sprzedawcę do momentu przekazania zamówienia firmie kurjerskiej dla dostawy. W tym okresie Sprzedawca przetwarza, potwierdza, uzupełnia zamówienie i przekazuje go firmie kurjerskiej. 

Jeżeli sprzedawca potwierdza zamówienie w dniu roboczym przed godziną 12:00,  zamówienie zostanie wysłane w tym samym dniu; Jeżeli po 12:00 – zamówienie zostanie wysłane w następnym dniu roboczym.

Wysyłka odbywa się codziennie od poniedziałku do piątku.

7) Czas dostawy –jest to faktyczny czas dostawy towaru od momentu przekazania towaru firmie kurierskiej do momentu otrzymania towaru przez Klienta.

Standardowy czas dostawy zaznaczony jest w tabeli powyżej i zależy od Kraju docelowego. 

Mogą wystąpić odchylenia od wskazanych terminów: w godzinach szczytu (Święta Państwowe, Boże Narodzenie) lub w przypadku siły wyższej (wypadki drogowe, korki, trudne warunki atmosferyczne) czas dostawy może wzrosnąć o 1-2 dni roboczych.

Proces dostawy, dostarczenie zamówienia Klientowi

Warunki dostawy:

Przed dostarczeniem przesyłki kurier wysyła wiadomość pocztą elektroniczną, w którym informuje o przewidywanym terminie dostawy. Jeżeli z jakiegoś powodu Klient nie będzie mógł odebrać przesyłke w czasie określonym w powiadomieniu, Klient może skontaktować się z dyspozytorem usługi DPD w kraju otrzymania przesyłki oraz podając numer zamówienia zmienić czas dostawy na inny termin.

W trakcie otrzymania przesyłki: 

• Podczas przyjmowania przesyłki od kuriera należy się podpisać;

W momencie otrzymania przesyłki obowiązkowo trzeba sprawdzić przesyłkę w obecności kuriera:

1. Najpierw należy sprawdzić przesyłkę wizualnie. Trzeba się upewnić, że opakowanie nie jest uszkodzone, paczka nie ma żadnych uszkodzeń i nie jest otwarta;

2. Po otwarciu paczki trzeba się upewnić, że zawiera ona dokładnie ten produkt, który był zamówiony: w odpowiedniej ilości i niezbędnym zestawie;

3. Trzeba sprawdzić towar i upewnić się, że nie ma on widocznych uszkodzeń lub wad.

Państwo już są przekonani, że z towarem wszystko jest dobrze oraz dostarczone zostało dokładnie to co było zamówione? Doskonale, cieszymy się i dziękujemy za zakup w sklepie internetowym iPicasso.pl. Życzymy przyjemnego wykorzystania towarów i czekami na kolejne zakupy w naszym sklepie internetowym!

W sytuacju jeżeli coś jest nie tak:

Jeżeli przesyłka nie jest zgodna z zamówieniem i macie Państwo pretensje do towaru (ilość/jakość/zgodność z zamówieniem), opakowanie jest uszkodzone lub otwarte, wygląd towaru posiada uszkodzenia, trzeba ZAŻĄDAĆ od kuriera protokół dotyczący wad i W OBECNOŚCI kuriera trzeba zapisać wszystkie skargi, uwagi oraz znalezione braki. Protokół ze skargą powinien być podpisany w obecności i razem z kurierem! Protokół podpisany przez Klienta i kuriera będzie podstawą do dalszych reklamacji i zwrotu pieniędzy za towar i przesyłke. Istnienie takiego protokołu znacznie przyśpieszy i uprości proces rozpatrywania reklamacji i będzie stanowiło dowód wad i braków, które zostały opisane w protokole. Po wypełnieniu protokołu Klient musi niezwłocznie powiadomić Sprzedawcę o problemie z zamówieniem.

W przypadku problemów z zamówieniem i po sporządzeniu protokołu szkody Klient ma prawo do odmowy odbioru towaru, zażądać zwrot pieniędzy oraz wysłać towar do zwrotu i na koszt sklepu.

Należy zwrócić uwagę: odbiór towaru przez Klienta i brak zastrzeżeń do towaru w momencie odbioru i w obecności kuriera oznacza, że towar został odebrany bez żadnych zastrzerzeń na temat wyglądu oraz ilości i Sprzedawca w całości wypełnił swoje zobowiązania. Od tej chwili ryzyko przypadkowego zniszczenia, uszkodzenia lub utraty towaru całkowicie zastanie przeniesione na odpowiedziałność Klienta. 

Sprzedawca i firma kurierska nie będą akceptować skarg dotyczących wyglądu oraz ilości towaru, które zostały dokonane po otrzymaniu towaru i nie zostały zapisane w specjalnym protokole w obecności kuriera i podpisanego przez niego.

Szanowny Kliencie!  Aby uniknąć nieporozumień oraz sytuacji konfliktowych, należy uważnie traktować proces przyjmowania towaru i przestrzegać wszystkich powyższych zaleceń.

Życzymy przyjemnych zakupów!