Reklamacje i zwroty

Szybka wymiana lub zwrot jakigokolwiek towaru w ciągu 14 dni

Wystąpił problem z towarem i jakością?  Czy istnieje potrzeba zwrotu towaru? Zapraszamy do kontaktu z nami, rozwiążemy wszystkie pytania!

Drogi Kliencie! W sytuacji, jeżeli produkt towar nie spełnia wymagań lub z towarem były problemy, zawsze istnieje możliwość je wymienić lub zwrócić. Jest to bardzo łatwe i nie stwarza trudności. Wystarczy zapoznać się z tabelą, która w prosty sposób pokaże, w jaki sposób i na jakich warunkach można to zrobić.

Kategoria Towar jest nowy oraz dobrej jakości Towar niewłaściwej jakości
Termin składania reklamacji i wymagań dotyczących zwrotów 14 dni kalendarzowych od daty faktycznego otrzymania towaru

14 dni kalendarzowych od daty faktycznego otrzymania (dostawy) towaru.

Jeśli produkt posiada kartę gwarancyjną, termin
składania reklamacji przedłuża się do końca okresu gwarancji, który jest określony w tej karcie gwarancyjnej

Czy potrzebny jest powód do reklamacji i zwrotu? Nie, nie jest. Zwrot jest możliwy bez podania przyczyny! Tak. Trzeba podać przyczynę zwrotu.
Jak mogę powiedzieć o moim problemie i żądać zwrotu i reklamacji? To bardzo proste! Przed zwrotem towaru prosimy o kontakt telefoniczny: +48 733 782 620. Prawdopodobnie, znajdziemy szybki i łatwy sposób rozwiązania wszystkich problemów. Jeśli rozwiązanie wymaga wysłania towaru, trzeba postępować zgodnie z poniższymi instrukcjami
1. Pobrać formularz zwrotu i reklamacji (można pobrać na poniższym linku)
Formularz zwrotu towaru Formularz reklamacji
2. Trzeba prawidłowo wypełnić wszystkie dane Następnie wydrukować, podpisać i zaznaczyć datę
3. W pudełko ze zwracanym towarem trzeba umieścić:
1) wypełniony i podpisany formularz
2) potwierdzenie zakupu w sklepie internetowym iPICASSO.pl (paragon lub faktura VAT)
3) inny dokument potwierdzający fakt i warunki zakupu Towaru od Sprzedawcy (na przykład karta gwarancyjna, potwierdzenie zamówienia pocztą e-mail itp.)
4. Wysłać paczkę na adres w jakikolwiek dogodny sposób:
Habdzin 19, 05-520 Konstancin-Jeziorna, Polska. Dla IPICASSO Sp. z o.o.
Uwaga: Klient jest zobowiązany zapłacić za koszt wysyłki.
Jeżeli jest zwracany o niewłaściwej jakości o niewłaściwej jakości, Sprzedawca zwróci pieniądze za wysyłkę
Co mogą Państwo wymagać? 1) zwrot towaru i pieniędzy za niego
2) wymiana towaru na inny
1) wymiana towaru o niskiej jakości na taki sam Towar o właściwej jakości (jeżeli Sprzedawca posiada taką możliwość) 
2) współmierne obniżenie ceny zakupu Towaru
3) nieodpłatna likwidacja wad towaru
4) wypowiedzenie umowy sprzedaży i zwrot kwoty pieniężnej zapłaconej za towar
Warunki, w których Sprzedawca spełnia wymagania Klienta i uważa je za uzasadnione 1) towar nie był używany i jest nowy
2) zachowane są wszystkie właściwości konsumpcyjne i jakość
3) opakowanie fabryczne nie zostało otwarte lub naruszone w żaden sposób
4) towary posiadają oryginalne i kompletne opakowanie fabryczne
1) Oczywista wada fabryczna towaru, w celu uznania którego nie jest wymagany formularz wad autoryzowanego centrum serwisowego. Sprzedawca podejmuje własną decyzję
2) Posiadanie wniosków autoryzowanego centrum serwisowego w zakresie wady towarów lub niezależnej opinii eksperta
3) mechaniczne uszkodzenia towaru otrzymane podczas transportu towaru dla Klienta (w przypadku potwierdzenia takich szkód za pomocą protokołu szkód, podpisanym wspólnie przez Klienta i Sprzedawcę)
4) niezgodność Towaru otrzymanego przez Klienta, z towarem który był zaznaczony w zamówieniu
5) inne powody i przyczyny, które jednoznacznie pozwalają uznać towary za wadliwe, nie spełniające norm lub nie spełniające warunków umowy
Powody odmowy przez Sprzedawcę spełnienia wymagań Klienta 1) towar był wykorzystywany
2) opakowanie fabryczne jest uszkodzone lub zepsute
3) widoczne są ślady eksploatacji i użytkowania
4) towar znajduje się na liście towarów, które nie można wymienić i zwrócić zgodnie z ustawodawstwem
1) naruszenie przez Klienta zasad eksploatacji, przechowywania i użytkowania
2) niewłaściwe i niedbałe użytkowanie towaru
3) stosowanie produktu do innych celów
4) obecność uszkodzeń mechanicznych spowodowanych wypadkami, wstrząsami, upadkami
5) naruszenie etykiet kontrolnych i uszczelnień (jeżeli występują)
Terminy i warunki uznania przez Sprzedawcę wymagań Klienta Sprzedawca sprawdza reklamacje i zgłasza o wyniku w ciągu 14 dni kalendarzowych od daty jej złożenia, ale nie wcześniej rzeczywistego odbioru przez Sprzedawcę wysłanych mu towarów
Terminy i formy zwrotu pieniędzy przez Sprzedawcę w przypadku spełnienia wymagań Klienta 14 dni kalendarzowych od momentu złożenia wniosku, ale nie wcześniej jednak rzeczywistego odbioru (dostawy) towaru przez Klienta, do którego podane są wymagania.
Zwrot pieniędzy jest dokonywany przez Sprzedawcę w tej samej formie, w której została dokonana zapłata za towar. W tym przypadku:
1) W wypadku zwrotów produktów opłaconych kartą pieniądze są zwracane na rachunek tej samej karty
2) Jeśli wybierzesz płatność gotówką przy odbiorze, musisz nam podać numer swojego konta bankowego
3) Jeśli użyto usługi Przelewy24, zwrot pieniędzy zostanie przekazany na rachunek, z którego wysłano płatność

Uwagi:                

1)W przesyłce, wraz z towarem, obowiązkowo musi być formularz zwrotu/reklamacji. Wniosek jest konieczny do rozpatrzenia skargi

2) W przypadku niemożliwości wydrukowania formularzu zwrotu i reklamacji oferowanych przez Sprzedawcę, Klient może:

a) napisać oświadczenie odręcznie i w formie zaproponowanej przez Sprzedawcę. Ta forma jest nieobowiązkową i ma charakter zalecenia. Klient może napisać wniosek w dowolnej formie, biorąc pod uwagę, że wniosek musi zawierać wszystkie istotne dane, a mianowicie: "Imię; Nazwisko; Ulica (nr domu, mieszkania); Kod pocztowy; Miasto; Telefon; E-mail; Dane produktu (Nazwa produktu, artykuł i ilość: ); Nr i data zamówienia; Data otrzymania towaru; Powód zwrotu (opcjonalnie); Dane osobowe do zwrotu; Nazwa banku; Nr rachunku bankowego

b) wypełnić formularz elektronicznie i wysłać go na e-mail Sprzedawcy: ipicasso.pl@gmail.com

3) Sposób pakowania towarów do wysyłki powinien odpowiadać właściwościom i charakterystykom towarów oraz zapobiec uszkodzeniom towaru podczas transportu

4) Sprzedawca nie pobiera pieniędzy za przesyłkę. Sprzedawca zapewnia dostawę paczki na własny koszt i samodzielnie. W przypadku uznania skargi Sprzedawca kompensuje koszty wysyłki Klientowi

5) Przed wygaśnięciem okresu reklamacji, żeby zdążyć na czas, trzeba wysłać wniosek na adres e-mail lub wysłać list na adres Sprzedawcy

6) Sprzedawca nie dokonuje płatności lub wymian, dopóki nie otrzyma towar, na który zgłoszona została reklamacja lub żądanie zwrotu

7) Koszt dostawy towaru nie powinien przekraczać koszt, który był zaoferowany przez Sprzedawcę dla dostarczenia swoich towarów

8) Wymiana towarów odbywa się zgodnie z zasadą i procedurą zwrotu z późniejszym zarejestrowaniem nowego zamówienia