Please rotate your device
We don't support landscape mode yet. Please go back to portrait mode for the best experience.

Jak zamówić

Dowiedz się, jak złożyć zamówienie w sklepie internetowym iPicasso.pl i jak przetwarzamy Twoje zamówienia: terminy, warunki i cechy

Wybranie i zamówienie towaru z katalogu jest łatwe i wygodne: wszystkie towary posiadają szczegółowy opis, a katalog jest wyposażony w szereg filtrów, co sprawia, że proces selekcji jest szybki i komfortowy.

Sposoby złożenia zamówienia:
Złożenie zamówienia możliwe jest jedynie za pośrednictwem strony internetowej ipicasso.pl, po wprowadzeniu odpowiednich danych do istniejącego formularza zamówień. Złożenie zamówienia nie jest możliwe bez rejestracji.

Klient może składać zamówienia w Sklepie Internetowym za pośrednictwem Strony Internetowej Sklepu przez 7 dni w tygodniu, 24 godziny na dobę.

Czas złożenia zamówienia: 
Zamówienie można złożyć w dowolnym, wygodnym czasie: zamówienia są przyjmowane 24 godziny na dobę.

Kolejność realizacji zamówienia:

  1. Wybranie towaru z katalogu lub skorzystanie z wyszukiwarki produktów.
  2. Sprawdzenie dostępności wybranego towaru i dodanie towaru do koszyka, naciskając przycisk „Do koszyka”.
  3. Przejście do koszyka: trzeba kliknąć ikonę koszyka w prawym górnym rogu i kliknąć przycisk „Zobacz koszyk”. Następnie otworzy się kolejna strona, z zawartością koszyka, po sprawdzeniu czy wszystko w zamówieniu się zgadza, trzeba kliknąć zielony przycisk „Złóż zamówienie”.
  4. W następnej części rozpoczyna się proces składania zamówienia. W pierwszej kolejności trzeba wybrać sposób dostawy oraz sposób płatności, po dokonaniu wyboru, trzeba nacisnąć zielony przycisk „Dalej”.
  5. Kolejny krok jest już ostatnią częścią formalną w procesie składania zamówienia. W tej części, w formularzu, trzeba wypełnić dane kontaktowe oraz dane do wysyłki. Po uzupełnieniu niezbędnych danych trzeba nacisnąć zielony przycisk „Potwierdź zamówienie”.

    Jeśli w zamówieniu wybraną formą opłaty była płatność online, po potwierdzeniu zamówienia, strona automatycznie przekieruje na stronę dostawcy płatności – Przelewy24. Po dokonaniu płatności nastąpi powrót do naszej strony, ukaże się numer zamówienia oraz potwierdzenie jego złożenia.

    Jeśli wybraną formą płatności będzie płatność za pobraniem, po potwierdzeniu zamówienia, ukaże się nasza strona z numerem zamówienia oraz jego potwierdzeniem. 

Terminy, kolejność i sposoby płatności za zamówienie:
Szczegółowe informacje na temat terminów, kolejności i warunków płatności za zamówienie opisane są tutaj.

 

Potwierdzenie zamówienia:
Po zrealizowaniu zamówienia, na podany podczas składania zamówienia adres e-mail, wysłana zostanie automatycznie wygenerowana wiadomość z potwierdzeniem jego złożenia oraz z informacją o jego numerze.

Uwaga: Ten sposób powiadamiania nie jest równoznaczny z potwierdzeniem i akceptacją zamówienia przez Sprzedawcę:

Potwierdzeniem warunków zamówienia jest zmiana statusu w koncie użytkownika na status „Potwierdzone”.

Faktem realizacji zamówienia jest wysyłka zamówienia na adres Klienta, o czym Sprzedawca niezwłocznie informuje Klienta w jeden z poniżej podanych sposobów:

  • telefonicznie lub pocztą elektroniczną;
  • zmianą statusu zamówienia w koncie użytkownika Klienta na status „Odebrane kurierem”.

Dodatkowo (jeżeli będzie istnieć taka możliwość), Sprzedawca podaje Klientowi numer przesyłki w koncie Klienta.

Szczegółowe informacje, dotyczące tego w jaki sposób i na jakich warunkach Sprzedawca potwierdza i akceptuje zamówienie, można znaleźć tutaj.

Rejestracja
Rejestracja odbywa się automatycznie w procesie rejestracji pierwszego zamówienia Klienta – złożenie zamówienia nie jest możliwe bez automatycznej rejestracji.

Po pierwszym zrealizowanym zamówieniu dane kontaktowe i adresowe z zamówienia są przechowywane w systemie, hasło do konta Klienta wysyłane jest na numer telefonu, który został podany podczas składania zamówienia.

Podczas ponownego zamawiania w sklepie internetowym, wystarczy zalogować się za pomocą numeru telefonu lub adresu mailowego oraz hasła otrzymanego smsem.  Dzięki temu po wybraniu sposobu płatności i sposobu dostawy dane kontaktowe i adresowe zostaną wypełnione automatycznie.

 W sytuacji potrzeby zmiany danych do wysyłki, Klient będzie mógł zrobić to w procesie składania zamówienia.

 Zmiana lub anulowanie zamówienia
Po złożeniu zamówienia i do czasu jego wysłania na adres Odbiorcy, Klient może skontaktować się ze Sprzedawcą telefonicznie lub za pośrednictwem poczty elektronicznej (prosimy o podanie numeru zamówienia) aby:

  • zmienić adres zamówienia;
  • zmienić zawartość zamówienia (częściowo lub całkowicie);
  • anulować zamówienie.

 Co z moim zamówieniem? Stan zamówienia
Aktualny status zamówienia dostępny jest po zalogowaniu się na Konto Klienta (Moje konto) w sekcji "Historia zakupów"

 Życzymy przyjemnych zakupów!

 

Zasady przetwarzania i potwierdzania zamówień przez Sprzedawcę: terminy, warunki i cechy
Sprzedawca przetwarza i potwierdza zamówienia zgodnie z warunkami, terminami oraz zasadami przetwarzania i potwierdzania zamówień, które są opisane poniżej.

Każde przetworzenie zamówienia złożonego przez Klienta w sklepie internetowym iPicasso.pl odbywa się w trzech etapach:

  1. Sprawdzenie i przetworzenie zamówienia przez Sprzedawcę;
  2. Przekazanie zamówienia firmie kurierskiej w celu dostarczenia go Klientowi;
  3. Proces bezpośredniego dostarczenia zamówienia Klientowi.

1.Realizacja zamówienia
Proces przetwarzania zamówienia obejmuje następujące kroki:

  • Sprawdzenie dostępności towarów z zamówienia w magazynie Sprzedawcy (sklep internetowy)

Po potwierdzeniu dostępności towaru w magazynie, wszystkie towary są umieszczane w rezerwie przez 3 dni robocze. W przypadku braku towaru w magazynie, sprawdzana jest najbliższa następna data dostawy towarów, jeżeli Sprzedawca posiada taką możliwość.

  • Sprawdzenie prawidłowości zamówienia: dokładność i kompletność danych wprowadzonych przy zamówieniu. Weryfikacja Klienta i aktualizacja danych w razie potrzeby.
  • Sprawdzenie konieczności zapłaty za zamówienie przed wysłaniem.

Jeśli zgodnie z warunkami zamówienia potrzebna jest zapłata przed jego wysłaniem Klientowi i w momencie realizacji zamówienia Sprzedawca nie ma potwierdzenia zapłaty za zamówienie, czas przetwarzania takich zamówień przedłuża się do momentu potwierdzenia płatności, pod warunkiem, że płatność takiego zamówienia została (lub będzie) dokonana w ciągu 3 dni roboczych od momentu złożenia zamówienia.

Faktem płatności jest rzeczywiste przekazanie środków na rachunek Sprzedawcy lub otrzymanie przez Sprzedawcę informacji z systemu przelewy24.pl o dokonaniu płatności przez Klienta (pozytywnym zakończeniu przeprowadzonej płatności).

Brak realizacji zapłaty w terminie 3 dni roboczych od złożenia zamówienia spowoduje anulowanie zamówienia złożonego przez Klienta.

Potwierdzenie zapłaty nie jest wymagane, jeżeli płatność za zamówienie ma nastąpić przy odbiorze towaru od kuriera. Takie zamówienia od razu trafiają na etap pakowania towaru do wysyłki.

  • Kontrola i pakowanie zamówienia przed przekazaniem firmie kurierskiej

Każdy towar  jest przygotowywany i sprawdzany w celu stwierdzenia widocznych szkód i możliwych wad, a następnie jest starannie pakowany, dołączona zostaje faktura VAT, następnie towar zostaje przekazany firmie kurierskiej w celu dostarczenia go do Klienta.

Czas realizacji zamówienia:

  • Zamówienia otrzymane w godzinach pracy sklepu internetowego (pracujemy 9:00 – 17:00 od poniedziałku do piątku) są przetwarzane w dniu otrzymania zamówienia (najczęściej do godziny 13:30)
  • Zamówienia otrzymane w godzinach wolnych od pracy sklepu internetowego (na przykład w nocy lub w weekendy) są przetwarzane w pierwszym dniu roboczym następującym po dniu, w którym zamówienie zostało złożone, zazwyczaj przed godziną 12:00.

Po pozytywnym zakończeniu wszystkich etapów przetwarzania zamówienia Sprzedawca potwierdza zamówienie i akceptuje je do realizacji.

Oznacza to, że zamówienie jest gotowe do wysłania Klientowi i zostaje przekazane firmie kurierskiej. Sprzedawca niezwłocznie  informuje o tym Klienta za pomocą wysłania odpowiedniej wiadomości drogą elektroniczną lub telefoniczną, albo też za pomocą zmiany statusu zamówienia w koncie użytkownika na „Odebrane kurierem”.

 UWAGA! W trakcie przetwarzania zlecenia, zanim zostanie przyjęte do realizacji, Sprzedawca ma prawo odmówić wykonania zlecenia, jeżeli wykonanie jest niemożliwe z kilku powodów:

  • Brak niezbędnego towaru lub potrzebnej ilości towaru z zamówienia Klienta w magazynie Sprzedawcy, pod warunkiem, że dostawa brakujących towarów, w najbliższym czasie, nie jest możliwa.
  • Wykrycie wad w momencie pakowania zamówienia lub niespełniające norm towary.
  • Nieprawidłowe złożenie zamówienia przez Klienta, wprowadzenie nieprawidłowych danych.
  • Inne okoliczności, które uniemożliwiają wykonanie i dostarczenie zamówienia.

W takim przypadku Sprzedawca niezwłocznie informuje Klienta za pośrednictwem danych kontaktowych podanych w zamówieniu (numer telefonu lub adres e-mail), o niemożliwości wykonania zamówienia i oferuje możliwe sposoby rozwiązania tej sytuacji.

Klient z kolei ma prawo do zmiany składu zamówienia w całości lub częściowo, może również anulować zamówienie.

Niemożność uzgodnienia nowych warunków zamówienia między Klientem a Sprzedawcą, a także w sytuacji braku możliwości sprawdzenia danych Klienta lub braku możliwości skontaktowania się z Klientem, na podstawie danych kontaktowych określonych w zamówieniu, automatycznie prowadzi do anulowania zamówienia przez Sprzedawcę z późniejszym zwrotem (jeśli jest fakt zapłaty) pieniędzy za zamówienie.

2.Przekazanie zamówienia firmie kurierskiej

3. Proces dostawy i przekazania zamówienia

Wszystkie przetwarzane i potwierdzane zlecenia są przekazywane firmie kurierskiej (DPD lub innej) na adres zaznaczony przez Klienta lub na adres odbioru osobistego.

Wysyłanie i doręczanie zamówień odbywa się w terminach, na warunkach i w cenach, które szczegółowo opisane są w rozdziale Koszty i sposoby dostawy.