|
Wybranie i zamówienie towaru z katalogu jest łatwe i wygodne: wszystkie towary posiadają szczegółowy opis, a katalog jest wyposażony w szereg filtrów, co sprawia, że proces selekcji jest szybki i komfortowy.
Sposoby złożenia zamówienia:
Złożenie zamówienia możliwe jest jedynie za pośrednictwem strony internetowej ipicasso.pl, po wprowadzeniu odpowiednich danych do istniejącego formularza zamówień. Złożenie zamówienia nie jest możliwe bez rejestracji.
Klient może składać zamówienia w Sklepie Internetowym za pośrednictwem Strony Internetowej Sklepu przez 7 dni w tygodniu, 24 godziny na dobę.
Czas złożenia zamówienia:
Zamówienie można złożyć w dowolnym, wygodnym czasie: zamówienia są przyjmowane 24 godziny na dobę.
Kolejność realizacji zamówienia:
Terminy, kolejność i sposoby płatności za zamówienie:
Szczegółowe informacje na temat terminów, kolejności i warunków płatności za zamówienie opisane są tutaj.
Potwierdzenie zamówienia:
Po zrealizowaniu zamówienia, na podany podczas składania zamówienia adres e-mail, wysłana zostanie automatycznie wygenerowana wiadomość z potwierdzeniem jego złożenia oraz z informacją o jego numerze.
Uwaga: Ten sposób powiadamiania nie jest równoznaczny z potwierdzeniem i akceptacją zamówienia przez Sprzedawcę:
Potwierdzeniem warunków zamówienia jest zmiana statusu w koncie użytkownika na status „Potwierdzone”.
Faktem realizacji zamówienia jest wysyłka zamówienia na adres Klienta, o czym Sprzedawca niezwłocznie informuje Klienta w jeden z poniżej podanych sposobów:
Dodatkowo (jeżeli będzie istnieć taka możliwość), Sprzedawca podaje Klientowi numer przesyłki w koncie Klienta.
Szczegółowe informacje, dotyczące tego w jaki sposób i na jakich warunkach Sprzedawca potwierdza i akceptuje zamówienie, można znaleźć tutaj.
Rejestracja
Rejestracja odbywa się automatycznie w procesie rejestracji pierwszego zamówienia Klienta – złożenie zamówienia nie jest możliwe bez automatycznej rejestracji.
Po pierwszym zrealizowanym zamówieniu dane kontaktowe i adresowe z zamówienia są przechowywane w systemie, hasło do konta Klienta wysyłane jest na numer telefonu, który został podany podczas składania zamówienia.
Podczas ponownego zamawiania w sklepie internetowym, wystarczy zalogować się za pomocą numeru telefonu lub adresu mailowego oraz hasła otrzymanego smsem. Dzięki temu po wybraniu sposobu płatności i sposobu dostawy dane kontaktowe i adresowe zostaną wypełnione automatycznie.
W sytuacji potrzeby zmiany danych do wysyłki, Klient będzie mógł zrobić to w procesie składania zamówienia.
Zmiana lub anulowanie zamówienia
Po złożeniu zamówienia i do czasu jego wysłania na adres Odbiorcy, Klient może skontaktować się ze Sprzedawcą telefonicznie lub za pośrednictwem poczty elektronicznej (prosimy o podanie numeru zamówienia) aby:
Co z moim zamówieniem? Stan zamówienia
Aktualny status zamówienia dostępny jest po zalogowaniu się na Konto Klienta (Moje konto) w sekcji "Historia zakupów"
Życzymy przyjemnych zakupów!
Zasady przetwarzania i potwierdzania zamówień przez Sprzedawcę: terminy, warunki i cechy
Sprzedawca przetwarza i potwierdza zamówienia zgodnie z warunkami, terminami oraz zasadami przetwarzania i potwierdzania zamówień, które są opisane poniżej.
Każde przetworzenie zamówienia złożonego przez Klienta w sklepie internetowym iPicasso.pl odbywa się w trzech etapach:
1.Realizacja zamówienia
Proces przetwarzania zamówienia obejmuje następujące kroki:
Po potwierdzeniu dostępności towaru w magazynie, wszystkie towary są umieszczane w rezerwie przez 3 dni robocze. W przypadku braku towaru w magazynie, sprawdzana jest najbliższa następna data dostawy towarów, jeżeli Sprzedawca posiada taką możliwość.
Jeśli zgodnie z warunkami zamówienia potrzebna jest zapłata przed jego wysłaniem Klientowi i w momencie realizacji zamówienia Sprzedawca nie ma potwierdzenia zapłaty za zamówienie, czas przetwarzania takich zamówień przedłuża się do momentu potwierdzenia płatności, pod warunkiem, że płatność takiego zamówienia została (lub będzie) dokonana w ciągu 3 dni roboczych od momentu złożenia zamówienia.
Faktem płatności jest rzeczywiste przekazanie środków na rachunek Sprzedawcy lub otrzymanie przez Sprzedawcę informacji z systemu przelewy24.pl o dokonaniu płatności przez Klienta (pozytywnym zakończeniu przeprowadzonej płatności).
Brak realizacji zapłaty w terminie 3 dni roboczych od złożenia zamówienia spowoduje anulowanie zamówienia złożonego przez Klienta.
Potwierdzenie zapłaty nie jest wymagane, jeżeli płatność za zamówienie ma nastąpić przy odbiorze towaru od kuriera. Takie zamówienia od razu trafiają na etap pakowania towaru do wysyłki.
Każdy towar jest przygotowywany i sprawdzany w celu stwierdzenia widocznych szkód i możliwych wad, a następnie jest starannie pakowany, dołączona zostaje faktura VAT, następnie towar zostaje przekazany firmie kurierskiej w celu dostarczenia go do Klienta.
Czas realizacji zamówienia:
Po pozytywnym zakończeniu wszystkich etapów przetwarzania zamówienia Sprzedawca potwierdza zamówienie i akceptuje je do realizacji.
Oznacza to, że zamówienie jest gotowe do wysłania Klientowi i zostaje przekazane firmie kurierskiej. Sprzedawca niezwłocznie informuje o tym Klienta za pomocą wysłania odpowiedniej wiadomości drogą elektroniczną lub telefoniczną, albo też za pomocą zmiany statusu zamówienia w koncie użytkownika na „Odebrane kurierem”.
UWAGA! W trakcie przetwarzania zlecenia, zanim zostanie przyjęte do realizacji, Sprzedawca ma prawo odmówić wykonania zlecenia, jeżeli wykonanie jest niemożliwe z kilku powodów:
W takim przypadku Sprzedawca niezwłocznie informuje Klienta za pośrednictwem danych kontaktowych podanych w zamówieniu (numer telefonu lub adres e-mail), o niemożliwości wykonania zamówienia i oferuje możliwe sposoby rozwiązania tej sytuacji.
Klient z kolei ma prawo do zmiany składu zamówienia w całości lub częściowo, może również anulować zamówienie.
Niemożność uzgodnienia nowych warunków zamówienia między Klientem a Sprzedawcą, a także w sytuacji braku możliwości sprawdzenia danych Klienta lub braku możliwości skontaktowania się z Klientem, na podstawie danych kontaktowych określonych w zamówieniu, automatycznie prowadzi do anulowania zamówienia przez Sprzedawcę z późniejszym zwrotem (jeśli jest fakt zapłaty) pieniędzy za zamówienie.
2.Przekazanie zamówienia firmie kurierskiej
3. Proces dostawy i przekazania zamówienia
Wszystkie przetwarzane i potwierdzane zlecenia są przekazywane firmie kurierskiej (DPD lub innej) na adres zaznaczony przez Klienta lub na adres odbioru osobistego.
Wysyłanie i doręczanie zamówień odbywa się w terminach, na warunkach i w cenach, które szczegółowo opisane są w rozdziale Koszty i sposoby dostawy.