|
Aby zalogować się na swoje konto przeczytaj uważnie instrukcje!
Przy składaniu pierwszego zamówienia automatycznie utworzyło się konto, do którego zalogować się można za pomocą numeru telefonu bądź adresu mailowego podanego w formularzu zamówienia oraz hasła, które było wysyłane od razu po złożeniu zamówienia smsem. Jeśli nie posiadasz już smsa z hasłem, wybierz autoryzacje przez numeru telefonu, wpisz swój numer i kliknij „wygeneruj nowe hasło”, nowe 6-cyfrowe hasło przyjdzie do Ciebie smsem.
Status zamówienia można kontrolować logując się do konta klienta.
W prawym górnym rogu trzeba wybrać TWOJE KONTO, strona automatycznie przekieruje do zakładki MOJE KONTO.
Następnie z nagłowka MOJE ZAMÓWIENIA I ZAKŁADKI wybieramy HISTORIĘ ZAMÓWIEŃ.
W historii zamówień znajdą Państwo wszystkie zamówienia, które zostały dotychczas złożone, przy każdym jest również STATUS.
To status określa, w którym momencie przetwarzania danego zamówienia jesteśmy, jeśli zamówienie ma status:
- Oczekiwanie na przetwarzanie – Status jest automatycznie przypisywany do wszystkich zamówień, które zostały odebrane przez nasz systemem i są w kolejce do przetwarzania.
Dodatkowo na podany w zamówieniu e-mail automatycznie jest wysyłany dokument zawierający wszystkie ważne informacje dotyczące zamówienia.
- Przetwarzanie danych – Zamówienie jest zaakceptowane do przetwarzania. Oznacza to, że jesteśmy w trakcie sprawdzania:
- Potwierdzone – Zamówienie zostało przetworzone, potwierdzone i niedługo będzie gotowe do wysyłki. Towary zostały zarezerwowane i zostaną przekazane Klientowi najszybciej jak to możliwe za pomocą wybranej przez Klienta formy dostawy.
- Odebrane kurierem – Zamówienie zostało przekazane firmie kurierskiej i zostanie dostarczone na podany adres tak szybko jak to możliwe.
- Wręczono klientowi - Gratulacje! Zamówiony produkt został doręczony. Dziękujemy za wybranie nas. Mamy nadzieję, że odwiedzisz nas ponownie!
- Anulowane - Zamówienie zostało anulowane i zamknięte, produkty w zamówieniu zostały usunięte z rezerwacji. Możliwe przyczyny anulowania:
- Dostępność potwierdzona. Oczekiwanie na płatność - Zamówienie zostało przetworzone, dostępność produktu jest potwierdzona. Towary zostały zarezerwowane i będą wysłane po potwierdzeniu zapłaty.
- Dostępność potwierdzona. Oczekiwanie na dopłatę - Zamówienie zostało przetworzone, dostępność produktu jest potwierdzona. Towary zostały zarezerwowane i będą wysłane po potwierdzeniu dopłaty.
- Wymagany jest zwrot kwoty - Zapłacona za zamówienie kwota zostanie w całości lub częściowo zwrócona na konto Klienta tak szybko, jak jest to możliwe.
- Zwrot został dokonany - Zapłacona za zamówienie kwota została w całości lub częściowo zwrócona
na konto Klienta.
Uprzejmie prosimy nie składać zamówienia ponownie!
Wystarczy ponowić płatność.
Z tego sposobu warto skorzystać, gdy np:
- strona płatności nie otworzyła się lub wyświetla się tylko biały ekran,
- płatność nie udała się za pierwszym razem.
Nieopłacone zamówienie można opłacić logując się do konta klienta. (Problem z logowaniem)
W prawym górnym rogu trzeba wybrać TWOJE KONTO, strona automatycznie przekieruje do zakładki MOJE KONTO. Następnie z nagłówka MOJE ZAMÓWIENIA I ZAKŁADKI wybieramy HISTORIĘ ZAMÓWIEŃ.
W historii zamówień znajdą Państwo wszystkie zamówienia, które zostały dotychczas złożone, przy każdym jest również STATUS.
Jeśli Państwa rachunek jest nieopłacony pod statusem zamówienia, na niebiesko, świecić się będzie informacja o NIEZAPŁACONYCH RACHUNKACH, wystarczy nacisnąć tę infomację, a strona automatycznie przekieruje Państwa do zakładki FAKTURY DO ZAPŁATY. Przy nieopłaconej fakturze znajdą Państwo zielony przycisk z napisem ZAPŁAĆ – zostaną Państwo ponownie przekierowani – tym razem na stronę Przelewy24 by opłacić zamówienie.
Jeśli pomimo ponownych prób nadal nie udaje się opłacić zamówienia, prosimy o kontakt mailowy lub telefoniczny, postaramy się pomóc!